Wij zoeken:
Zelfstandig Aangifte Medewerker (24-40 uur)

Ben jij een zelfstandig aangifte medewerker en zoek je een baan met veel vrijheid, gevarieerd werk en een hele fijne werksfeer? Bij De Jong Koster krijg je de regie over de door kantoor te maken aangifte en de uitstelregeling. Ook doe je de correspondentie met de Belastingdienst. Wij bieden jou een prettige en collegiale werkomgeving waarin kwaliteit en persoonlijke ontwikkeling centraal staan.

Wat ga je doen?

Als zelfstandig aangifte medewerker ben jij verantwoordelijk voor het gehele aangifteproces binnen ons kantoor. Je draagt zorg voor het opstellen en indienen van aangiften inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting. Ook ben je in staat om door collega’s gemaakte aangiften te beoordelen. Daarnaast beheer je de uitstelregeling en onderhoud je het contact met de Belastingdienst. Ook verricht je aangifte gerelateerd advieswerk en ondersteun je klanten bij fiscale vraagstukken. Jouw nauwkeurigheid en zelfstandigheid maken het verschil! 

Wat vragen wij van jou?

  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare functie;
  • Je bent in staat zijn om (complexe) aangiften IB/VPB te kunnen opstellen
  • Ervaring met (complexere) fiscale aangiftes en bijbehorende regelgeving;
  • Je bent klantgericht en hebt een proactieve werkhouding;
  • Beschikbaar voor 24-40 uur per week.

Wat bieden wij jou?

  • Marktconform salaris, verdeeld over 12 perioden (indicatie o.b.v. fulltime 4.500eur incl. mobiliteit);
  • 8,33% vakantiegeld, dat betekent bij uitbetaling een volle maand salaris. Opbouw vanaf 1 januari, waarbij een deel vooruit wordt betaald;
  • Mobiliteitsbudget ten aanzien van woonwerkverkeer afhankelijk van je functiecategorie (€430, €645 of €860 bruto per maand);
  • Vergoeding overige zakelijke kilometers ( € 0,35 per kilometer)
  • Bereikbaarheidsvergoeding van €30 per maand voor internet/mobiele telefoon;
  • Een uitgebreide studiekostenregeling;
  • 25 vakantiedagen op fulltime basis en 2 extra vrije dagen van kantoor, daarnaast afhankelijk van duur dienstverband extra vakantiedagen;
  • Premievrij pensioen, dus geen eigen bijdrage;
  • Mogelijkheden tot gedeeltelijk thuiswerken;
  • Moderne werkgereedschappen zoals een laptop en beeldschermen;
  • Gezellige extra’s zoals een jaarlijkse personeelsbijeenkomst, borrels, een kerstlunch en zelfs een kantoorweekend eens in de vijf jaar.

Waarom kiezen voor De Jong Koster? Bij ons ben je geen nummer. We zijn een hecht team met korte lijnen en een persoonlijke aanpak. Samen bouwen we aan langdurige relaties met klanten en zorgen we voor een prettige werksfeer. Jij krijgt de kans om je te ontwikkelen in een uitdagende en afwisselende omgeving, waar jouw werk echt impact heeft.

Ook in de drukke tijden van het jaar zijn overuren bij ons geen regel, maar uitzondering.

Zie jij jezelf al bij ons werken? Solliciteer dan snel! Heb je vragen? Neem gerust contact op met Remco Tigelaar via 0180-441255 We kijken uit naar jouw sollicitatie!

Solliciteren

Icoon accountancy administratie

© De Jong Koster